2017年9月23日 星期六

《教子逆君皇》任劍輝、吳君麗、陳寶珠


1960年,僅13歲的寶珠與任姐首部合拍的電影《教子逆君皇》,寶珠演來爽朗,活潑精伶,唸白唱做打俱佳,想定逗得任姐十分開心了。
故事大綱:



宮女林小環與世鑾太子相戀,珠胎暗結,被國太發現,驅逐出宮鑾過邦睦鄰遭軟禁,番王並逼鑾娶其女,鑾無奈答允。鑾被番邦大軍押送回國登基,途中小環抱新生子環兒迎駕,鑾不敢相認......
十二年後,鑾打獵山中,巧遇環兒,父子相逢不相識。鑾見環武藝超群,欲收為國用......
小環痛恨鑾當日抛妻棄子,教環兒叛逆君皇,環兒在金殿上諷刺群臣,戲弄番邦公主,又趁機要求鑾召小環上殿.......
鑾終與小環母子相認,並封小環為東宮,自此發憤圖強,不再為外邦所侮。
**
教子逆君皇。父母初遇




環兒:盤馬開弓 將雁打
環兒:真笑話 估唔到你地咁差 畀我一拳一腳
   打到你地四腳爬爬 吓 啊公教我嘅功夫
   的確係駛得吓噃 右打順德公扒龍船
   最好就係呢度淺水摸蝦 喂 你快將雙雁交還
   就算你一場造化 若果唔係吖 你因住呀 我就出埋呢路
   燒火佬剷煤渣 
世鑾:哎呀
環兒:剷到你地甩手甩腳甩下扒
世鑾:細蚊仔 你咪個咁口誇 孤皇大量唔將你根查 我恕你無知
   恕你未入教化咋噃 本來你得罪咗皇帝呀 虱乸都要擔枷
環兒:喂 你唔畀返對雁兒 我連你都打噃
世鑾:哎呀
環兒:唔怕你地人多 就想夾硬扒
世鑾:喂 呢對雁兒分明係孤皇射下架噃 來啦來啦
   賜你白銀五兩 咪個响處咁唎喇
環兒:多多錢都唔要 一箭雙鵰 唔通你射啩 
   箭桿上有我環兒名字 請你一查
世鑾:林環兒 林環兒 哈哈
   此子箭法確係堪誇 況且武藝超群 真係出神入化 
   可笑四名大將 都被佢打到依牙 哈哈
   想我自番邦招親 從此受人壓榨 
   事無大小 都要問過公主嘅外家
   我呢個皇帝孤掌難鳴 想起真正係丟架 
   唉 江山半壁 國事都亂如麻
   武將與文臣 個個都心存懼怕 終日素餐尸位 就不理其他
   不若收佢在朝中 來伴駕
   叫一句小英雄 你武藝確堪誇 
   一箭能射雙雁 啲箭法重好過孤家   
環兒:駛乜你讚我 分明係跌倒拿渣沙 畀返對雁我 我立即要回家
世鑾:英雄你慢走 請問邊一個係你亞爸呀
環兒:我個衰鬼老豆呀 早就死咗啦
世鑾:咁邊個養大你架
環兒:我亞媽咯
世鑾:邊個教你啲功夫仔呢
環兒:亞公自小教我紮馬
世鑾:哦 咁你亞媽呢
環兒:家中織布兼織麻 乜你咁長氣架 問長問短佐住我歸家
世鑾:我想帶你入朝做大官 帶協你亞媽
環兒:大官我唔識做 點似山中將雁打
世鑾:若果入朝伴孤皇
環兒:點呀
世鑾:做官就好聲架 出入在皇城 騎大馬
環兒:騎大馬呀 真係好耍啦 出入皇城我誇啦啦 你話得出時
   要做得到 快啲畀嚟啦
世鑾:天真可愛笑煞孤家 恩賜你一面金牌 明朝上朝伴駕
環兒:你畀呢個金牌我有咩用呀 又話叫我騎大馬
世鑾:想騎大馬呀嘛 容乜易呢 你有咗呢個金牌 
環兒:點呀
世鑾:想乜嘢都得架嘞 就算文武百官 見到你都要下拜架啦 
   因為呢個金牌呢 即係代表孤家架
環兒:嘩係 咁架勢架
世鑾:係頂啦
環兒:咁我不妨去試下啦 喂 睇下
   阿 真係個個都跪著我 哈哈哈 
   真係好笑 一隻二隻好似大青蛙呀
世鑾:哈哈哈 呢啲就係孤皇賜畀你嘅光榮啦
   以後 你要保國忠君 要聽孤皇嘅說話架
環兒:吓 又要聽你話 又要保國忠君呀
   咁 我返去問過亞媽啦
   喂 拎返隻雁來
完~





主演:任劍輝[世鑾太子]
   吳君麗[林小環]
   譚蘭卿[皇后]
   半日安[國太]
   靚次伯[林耀榮]
   陳寶珠[林環兒]
   任冰兒[番邦公主]
   麥先聲[張佩光]
   劉少文[番邦元帥]
   張 生[唐三]
   張醒非[番王]
   尹靈光[太監]
導演:羅志雄
製作:大成影片公司
人生百味@戲曲

沒有留言:

張貼留言